جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت : مردم ولایتمدار ایران اسلامی هر سال با حضوری پر رنگ در راهپیمایی 22 بهمن تمامی توطئه های دشمنان اسلام را خثنی می نمایند.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه  اظهارداشت: ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت : مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی هر سال با حضوری ملموس و پررنگ‌تر در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تمام توطئه های دشمنان اسلام و مردم ایران را خنثی می نمایند و به کسی اجازه نخواهند داد در امور داخلی و سرنوشتشان دخالت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه  افزود : شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و شهدای سرافراز اسلام و تجدید عهد و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان و همچنین پاسداشت خدمات بارز و ارزنده جمهوری اسلامی در راه خدمت به مردم شریف ایران است.

این استاد حوزه، تصریح کرد : راهپیمایی امسال دارای پیامهای متعدی است که مثل همیشه اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آنها است که سعی در چپاول و غارت سرمایه های مردم مظلوم ستمدیده جهان دارند .

وی گفت :  این راهپیمایی اعلام حمایت از پیشرفتهای علمی و فناوری در زمینه مسائل هسته ای  است که غرب سعی می نماید با فتنه انگیزی در آن رخنه ایجاد نماید، این راهپیمایی پشتوانه محکمی برای دلگرمی و عزم و قاطعیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و خنثی نمودن توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد : ملت ایران هرگز از تحریم ها خسته نشده  و این راهپیمایی یکی از گزینه های روی میز ایران برای مبارزه با استکبار است

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha