جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گرد و غبار

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز خواستار اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مسئولان برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و گفت: به یقین گرد و غبار و هیچ چیز دیگری مانع حضور مردم اهواز در صحنه نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: به راستی که حضور مردم در این راهپمایی یکی از شاخصه های اصلی حمایت و پشتیبانی مردم از نظامشان است که إن شاءالله این حضور پر شور چشم دشمنان و بدخواهان نظام را کور خواهد کرد.

این استاد حوزه با تأکید بر این که ملت ایران راه امام و شهدای گرانقدر خویش را فراموش نکرده اند، گفت: علی رغم توطئه و تبلیغات گسترده غرب برای کم کردن حضور مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن، ملت ایران همچنان با نشاط و پر شور، فردا در خیابان های شهر حاضر شده و فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان این که راه ملت ایران همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: همه بدانند که ملت ایران همچون دوران آغازین انقلاب و بلکه قدرتمند تر راه خود را ادامه خواهد داد و این راهپیمایی های سالانه ۲۲ بهمن، نشانه و دلیل خوبی بر این مدعاست.

وی با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در راستای بیان حرف های تحقیر آمیز علیه ملت ایران، تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مردم ایران فردا با حضور میلیونی خود در خیابان، جواب کسانی که قصد تحقیر کردنشان را دارند، خواهند داد.

این استاد حوزه با بیان این که نگاه مردم کشورهای منطقه به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی فردا است، گفت: علی رغم آنچه که دشمنان تلاش شبانه روزی برای خاموش کردن شعله های بیداری اسلامی کردند، مردم ملت های مستضعف قیام کرده و به رهبری مردم ایران برای نابودی کامل ظلم جهانی پیش خواهند رفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، در ادامه بیان داشت: جهانیان فردا شاهد برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ایران بوده و می بینند که چه پیوند عمیقی میان مردم و رهبرشان وجود دارد.

وی با اشاره به وجود گرد و غبار شدیدچند روز اخیر اهواز، افزود: از مردم خوزستان تقاضا می کنیم کلیه جوانب بهداشتی را رعایت کرده و از مسؤولان مربوطه می خواهیم که همه تلاش خود را برای بهبود اوضاع و وضعیت بهداشتی، درمانی و معیشتی مردم انجام دهند.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان با تأکید بر این که گرد و غبار و هیچ چیز دیگری مانع حضور مردم در صحنه نخواهد شد، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم کار و وظیفه و همچنین پاسخ دشمن با حضور خود در صحنه را انجام خواهند داد و هیچ چیزی هم جلو دار آنها نخواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha