سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌‌الاسلام مریجی

حوزه/ رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: اگر امروز در مذاکرات هسته­ای دشمن پیش قدم است، این به خاطر قدرت فرامنطقه ای ایران و پایبندی تیم مذاکره کننده به ارزش های دینی است.

حجت الاسلام شمس الله مریجی، درحاشیه راهپیمایی22 بهمن درقم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن موجب دلگرمی مسؤلین نظام برای خدمت بیشتر و تهدیدی برای دشمن است. این قابلیت نظام و انقلاب است که هر ساله این مراسم با شکوه تر برگزار می شود.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) افزود: حضور مردم در این روز نشانه اقتدار نظام و انقلاب و اتحاد و یکارچگی همه سلیقه­ها، رنگها، در مسائل سیاسی کشور است.

وی اظهار داشت: ­22 بهمن روز، پاسداشت ارزشها و بنیانهای دینی است. این بنیان های دینی است که به این روزها ارزش و اعتبار می­دهد و دلها را با سلیقه­های مختلف به هم نزدیک­تر می­کند.

حجت الاسلام مریجی­گفت: اگر مسئولین به باورهای دینی اعتقاد پیدا کنند و در همه صحنه ها با هم متحد باشند، قطعا دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی خاطر نشان ساخت: اگر سلیقه­ها تبدیل به ابزاری برای اختلاف­ شود، آن زمان همه ارزشها ازبین خواهد­ رفت و دشمن بر همه چیز در این مملکت  دست پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع)افزود: اگر امروز در مذاکرات هسته­ای دشمن پیش قدم است، این به خاطر قدرت فرامنطقه ای ایران و پایبندی تیم مذاکره کننده به ارزش های دینی است.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha