پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملک دار

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه گفت: حضور گسترده ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی است که فکر می کنند بعد از 36 سال مردم در صحنه نیستند و می خواهند حضور عظیم ملت را کم رنگ کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملک‌دار در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تقدیر از حضور ملت ایران در راهپیمایی22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران همواره در هر صحنه ای که در راستای حمایت از انقلاب باشد، حضور چشم‌گیر دارند.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته مردم عزیز ایران با حضور در راهپیمایی و لبیک به مقام معظم رهبری حضور خود در صحنه را به جهانیان نشان دادند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی ابراز داشت: این حضور نشان می دهد که مردم همواره به حمایت از امام آرمان های انقلاب  و حفظ اسلام تاکید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک‌دار در پایان خاطرنشان کرد: این حضور گسترده و چشم گیر ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی است که فکر می کنند بعد از 36 سال مردم در صحنه نیستند و می خواهند حضور عظیم ملت را کم رنگ کنند.

انتهای پیام 33 / 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha