جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مکارم

حوزه/ مراجع عظام تقلید و علما با حضور در صفوف راهپیمایی 22 بهمن از حضور چشمگیر ملت ایران قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراجع عظام تقلید و علما امروز نیز در جشن سی وششمین سالروز پیروزی انقلاب و در راهپیمایی 22 بهمن همانند سال های گذشته پیشگام ملت ایران در خلق حماسه باشکوه دیگری شدند و از حضور پرشور و چشمگیر ملت ایران در حمایت از انقلاب، نظام و اسلام قدردانی کردند و از مسئولان خواستند بیش از گذشته به رفع مشکلات این ملت انقلابی اهتمام داشته باشند.

*ملت دشمن شناس است

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ابتدای صبح امروز به جمع راهپیمایان پیوستند و با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی اظهار داشتند: مردم ما هم دشمن شناس و هم قدر شناس هستند؛ ملت می‌داند در مقابل هر دشمنی چگونه قدم به میدان بگذارند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تصریح کردند: با توجه به افزایش شرارت‌های دشمنان در سالی که گذشت، مردم حضوری بیشتری داشتند.

معظم له خاطرنشان کردند: انشاء الله این حضور چشمگیر ملت مقدمه شکست دشمن خواهد شد.

*ملت میز و گزینه های استکبار را درهم می کوبد

آیت الله العظمی جوادی آملی نیز با حضور در صفوف راهپیمایان یوم الله 22 بهمن با اشاره به این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه دینی است اظهار داشتند: این حضور پیام هایی برای خاورمیانه و کشورهایی نظیر مصر و یمن دارد  که نسبت به استقلال خود اهتمام داشته باشند.

معظم له بیان داشتند: همچنین این حضور برای کسانی که برای ملت ایران گزینه روی میز می‌گذارند این پیام را دارد که ملت ایران هم میز را وارونه می‌کند و هم گزینه هر استکباری را در هم می‌کوبد.

ایشان خاطرنشان کردند: از خداوند متعال خواستاریم نظام، رهبری، دولت و ملت ایران را تا ظهور امام زمان(عج) از هر خطری حفظ کند.

*ملت با استکبار سازش نخواهد کرد

آیت الله العظمی نوری همدانی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با تقدیر از حضور پرشور مردم در سی و ششمین جشن انقلاب اظهار داشتند: امروز روز برائت از استکبار جهانی است و مردم نشان دادند با  استکبار سازش نمی‌‌کنند.

ایشان افزودند: امروز،زمان برائت از آمریکا و کشورهای سلطه‌گر است مردم همیشه نشان داده اند که حامی رهبری هستند؛  ولایت فقیه آرمان بزرگ ملت ایران است و باید در چنین صحنه‌هایی حامی انقلاب و ارزش‌های متعالی بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: این عظمت و قدرت تا زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد و این ملت بستر زمینه ساز ظهور خواهد بود.

*به نفع استکبار است، دست از دشمنی با ملت ایران بردارد 

آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از پیوستن به جمع راهپیمایان ضمن تشکر از حضور پرشور ملت ایران و مردم شریف قم در راهپیمایی گسترده 22 بهمن، اظهار داشت: باید یوم الله 22 بهمن را به عموم ملت ایران اسلامی تبریک گفته و از حضور پر افتخارشان قدردانی نمود.

وی با اشاره به دو پیام مهم راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: پیام اول به کشورهای منطقه و مسلمان است که ما می‌خواهیم به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای سر افرازی اسلام به هم کمک نمائیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این حضور گسترده ملت یک پیام مهم  دیگر برای دولت‌های استکباری دارد؛ و آن این که شما مردم ایران را در طول این مدت به خوبی شناخته اید و می‌دانید اهل مقاومت هستند و با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.

آیت الله امینی تصریح کرد: دولت های استکباری بهتر است دست از شرارت بردارند و با مردم ایران بسازند؛ چرا که ملت ایران دست از خواسته های خود بر نمی دارند.

*تحریم ها کوچک ترین اثری در اراده ملت ندارد

آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ایران با همه هستی خود به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: جوانان کشور، روزی در دفاع مقدس در مقابل دشمنان مقاومت کردند و امروز نیز ملت ایران در مقابل تحریم و تهدیدهای دشمنان ایستادگی می کنند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که حضور گسترده ملت ایران یک پیام روشن برای سران آمریکا دارد، اظهار داشت: اگر آنها بعد از 36 سال ملت ایران را نشناخته اند و فکر می‌کنیم که هنوز نشناخته‌اند؛ باید بدانند این ملت بر سر پیمان خود با امام(ره)، شهدا و انقلاب وفادار است و همواره در صحنه خواهد ماند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: امروز پیر و جوان، زن و مرد، از سراسر کشور به راهپیمایی آمده اند تا بگویند همواره اسلام و انقلاب را دوست دارند.

مدیر حوزه‌ های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: این حضور ملت نشان می دهند، تحریم و تهدید کوچکترین اثری بر اراده آهنین ملت ایران نخواهد گذاشت.

*ملت همواره حامی انقلاب است

آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تقدیر از حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور ملت پاسخ به گام های دشمنان است که در جهت تضعیف و تحقیر نظام بر می‌دارند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمای باشکوه و بی نظیر 22 بهمن پیام خود را به دشمنان و جهانیان رساندند که همواره پشت سر رهبری و در حمایت از نظام و انقلاب ایستاده اند و به هیچ وجه کوتاهی و ضعف از خود نشان نمی‌دهند.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: امیدواریم دشمنان با این حضور گسترده ملت مایوس شوند و از توطئه‌ها دست بردارند.

وی همچنین با اشاره به وظیفه مسئولان برای حمایت از مردم اظهار داشت: مسئولان باید با حضور گسترده ملت در حمایت از نظام بیدار شوند و از این ملت مجاهد و ایثارگر حمایت کنند.

نائب رئیس جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: مسئولان بیش از گذشته باید به فکر معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان باشند.

*اقتدار بین المللی ایران افزایش یافت

آیت الله فاضل لنکرانی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران حضور ملت در راهپیمایی را حمایت از نظام، دستاوردهای انقلاب و اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی عنوان کرد و اظهارداشت: امروز سیاست ها و برنامه‌ها در عرصه بین المللی بدون نقش تاثیر گذار ایران امکان پذیر نیست؛ این مسئله نشان دهنده نقش تعیین کننده نظام اسلام است.

وی انقلاب را در اوج اقتدار دانست و بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش دین اسلام در اقصی نقاط جهان هستیم.

این عضو جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: حضور ملت در راهپیمایی علاوه بر تقویت نظام، موجب گسترش اسلام شد.

*مردم بر عهد خود ماندند، دشمنان نا امید شدند

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی امروز نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به پیام حضور امروز مردم در صحنه  اظهارداشت: امروز مردم با قیام حماسی خود نشان دادند که پای نظام خود بیشتر از همیشه ایستاده اند و ملت که یکی از ستون های انقلاب است همگام با رهبری نظام، بر سر عهدی که بسته اند وفادار هستند.

وی افزود: این حضور برای دنیا مفهوم دارد و جواب مستکبران را داده اند و هرگاه دشمنان خواستند سنجشی از ملت داشته باشند همیشه ناامید شده اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این حضور پیامی برای مذاکره کننده ها دارد که پشتوانه عظیمی دارند که در این مذاکرات اصول  و ارزش ها را نادیده نگیرند چون حق با ما است و وظیفه داریم که این حق را بگیریم.

*آمریکا پاسخ خود را از ملت گرفت

آیت الله ممدوحی عضو خبرگان رهبری نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: امروز مسیر راهپیمایی به قدری شلوغ و پر جمعیت است که به سختی می توان حرکت کرد.

عضو خبرگان رهبری حضور گسترده ملت را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: آمریکا امروز جواب خود را از ملت ایران گرفت.

وی با بیان این که حضور ملت ایران تاثیر مثبتی در مذاکرات دارد ابراز داشت: آمریکا آن قدر بی شعور و پر‌روست که این حرف ها را نمی‌فهمد. آمریکا خیلی مغرور به قدرت است که انشاء الله این غرور به زودی در هم شکسته خواهد شد.

آیت الله ممدوحی افزود: حضور مردم در راهپیمایی نشان دهنده افزایش امید به آینده انقلاب است.

خاطرنشان می شود مراجع عظام تقلید، علما، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، جامعه مدرسین و دیگر نهادی حوزوی و انقلابی با صدور بیانیه هایی از ملت ایران خواسته بودند با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با حمایت از انقلاب و اسلام پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های استکبار دهند که ایران اسلامی نیز در لبیک به مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود اثبات کرد همچون گذشته بر عهد خود با انقلاب باقی است.    

گزارش: محمد مهدی عنایت پور

انتهای پیام/313 /33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha