شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام مبلغ

مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی کردستان از اعزام 131 مبلغ به مناطق مختلف کردستان از اول دهه فجر تا پایان 22 بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت‌الاسلام محمد مرادی ظهر امروز ‌در جمع خبرنگاران ‌در سنندج، ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم کردستان در راهپیمایی دهه مبارک فجر اظهار کرد: ملت ایران با خلق حماسه دیگر در یوم‌الله 22 بهمن، بلوغ سیاسی و عمق ولایت‌مداری و بصیرت خود را برای جهانیان به تصویر کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک این حماسه بی‌نظیر‌ ملت آزاده و انقلابی ایران اسلامی پشتوانه بسیار خوبی برای تیم مذاکر‌ه‌کننده ایران ‌خواهد بود.

مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه با اشاره به اعزام 131 مبلغ به مناطق مختلف کردستان از اول دهه فجر تا پایان 22 بهمن ماه جاری اظهار کرد: 84 نفر از این تعداد بومی و 47 نفر دیگر غیر بومی بوده‌اند.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: 36 نفر از این تعداد به شهر و روستاهای بیجار و مابقی به سایر شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اعزام مبلغین و مبلغات در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی ایام سال انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی، برپایی نماز جماعت در مساجد و حسینیه‌های شهر و روستاها و پاسخگویی به شبهات و سئوالات شرعی مردم از اهداف اجرای این برنامه از سوی سازمان تبلیغات استان است.

مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری بیش از 390 گفتمان دینی با موضوعات انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی خبر داد و گفت: استقبال مردم از برگزاری این گفتمان‌های دینی در سطح استان قابل توجه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha