جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت مداوای مجروحان جنگی، خواستار افزایش این تلاش ها شد و از روحیه بالای مجروحان و آرزوی آنها برای بازگشت به میان جنگ تجلیل کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار افزایش تلاش ها برای مراقبت از مجروحان نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و عشائر اصیل و پیشمرگه ها شد.

در بیانیه دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق آمده: سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز جمعه از مجروحان نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و عشائر عراقی و نیروهای پیشمرگه در شهرک پزشکی بغداد بازدید کرد ودر جریان خدمات پزشکی و درمان آنها قرار گرفت. وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته خواستار افزایش این تلاش ها شد و از روحیه بالای مجروحان و آرزوی آنها برای بازگشت به میان جنگ تجلیل کرد.

سید عمار در این بازدید از وجود تنوع عراقی در میان مجروحان غیور اظهار خوشبختی کرد و گفت مایه افتخار است که این مجروحان از شهرهای مختلفی همچون موصل و تکریت و بصره و نجف هستند. وی تاکید کرد این تنوع نشان دهنده وحدت مردم عراق در برابر تروریست ها است و اینکه آنها می توانند به تنهایی این تروریست ها را شکست دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha