جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از حضور گسترده و چشم گیر مردم در راهیمایی 22 بهمن گفتند: شناخت زمان، برکات انقلاب و آثار آن از وظایف مسؤلین و مردم است و لازم است این انقلاب را که از جمله حوادث بزرگ تاریخ است را به نسل­های بعدی به درستی منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در ­دیدار با مسؤلین، خانواده های شهدای سردرود از توابع شهرستان رزن استان همدان، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی­22 بهمن اظهارداشتند: خوشبختانه هر سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب می گذرد، راهپیمایی با صلابت­تر و با شکوه­تر از سال های گذشته  برگزار می­شود و این نشانۀ عشق مردم به رهبر خود می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی به پیام های راهپیمایی­22 بهمن اشاره­کردند و ­افزودند: وحدت، همدلی، عشق و فاداری مردم به انقلاب و نظام و رهبری از جمله این پیام­ها بود. مردم ایران با این حرکت و حضور خود در­22 بهمن ثابت کردند که تا آخرین قطره خون از آرمانهای امام و شهداء  دفاع خواهند­کرد و لحظه ای  عقب نشینی نخواهند کرد.

معظم له اظهار داشتند: پیام سوم راهپیمایی روز22 بهمن این بود که مردم متدین و انقلابی در برابر مستکبران، ظالمان و ابر قدرتها مقاوم و مستحکم می باشند و تمام تلاش خود را برای احیاء ارزش های اسلامی و دینی بکار خواهند بست. حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه خاطر نشان ساختند: شناخت زمان، برکات انقلاب و آثار آن از وظایف مسؤلین و مردم است و لازم است این انقلاب را که از جمله حوادث بزرگ تاریخ است را به نسل­های بعدی به درستی منتقل کنند.

این مرجع تقلید به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند: «اگر در جامعه و هرروستایی عالم فقیه و پرهیزگار، طبیب دانا و مدیر­توانا و خدمت­گزار نباشد، مردم آن جامعه و روستا از لحاظ زندگی دچار مشکلاتی می شوند» اشاره کردند و گفتند: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایی و اسلامی از مقدس­ترین خدمت­ها در سایر­نظامهای موجود در دنیای است. بنابراین باید مسؤلین شکرگزار این نعمت باشندکه در چنین نظام و انقلابی مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

انتهای پیام:  40/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha