پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: خون دانشجویان بی گناه مسلمان در حادثه اخیر آمریکا، بی شک به زودی گردن ظالمان غربی و آمریکایی را خواهد شکست.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر صورت گرفته در به شهادت رساندن سه دانشجوی مسلمان دانشگاه چپل هیل آمریکا اظهار داشت: نظام حاکم بر کشور ایالات متحده با دستگاه اطلاعاتی مخوف خود که همکار تراز اول دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می باشد، در راستای اسلام هراسی حاضر به انجام هر کار زشت و پلیدی است و از کشتن بی گناهان در این راستا، هیچ ابایی ندارد.

وی اضافه کرد: این بار نیز شاهد بودیم که دست به یک عمل شنیع دیگری زده و با اقدام به قتل سه دانشجوی مسلمان یکبار دیگر عدم وجود امنیت برای افراد مختلف را برای جامعه آمریکا به اثبات رسانده اند و معلوم شد که ادعای واهی و فریادهای کرکننده آن ها در ارتباط با دفاع از حقوق بشر ادعایی واهی بیش نبوده است.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: متاسفانه وقاحت و بی شرمی غربی ها تا آنجاست که با سانسور شدید رسانه ای از نشر این گونه اخبار در  اقصی نقاط دنیا جلوگیری کرده و مانع از اطلاع رسانی مناسب از وقوع این جنایات می شوند تا بلکه بیش از این در انظار عمومی جامعه منفور و مطرود واقع نگردند.

وی تاکید کرد: شکی وجود ندارد که دیر یا زود خون بی گناه دامن ظالم را گرفته و گردن او را می شکند و خون این سه دانشجوی مسلمان در کنار خون های بیگناهان دیگری که در آمریکا به زمین ریخته شده مایه رسوایی غربی ها خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha