شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام مودب قرآن پژوهی

حوزه/ مدیر گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم تصریح کرد: امروز همه رسانه های جمعی به ویژه رسانه های داخلی وظیفه دارند که مظلومیت شهدای اخیر دانشگاه چپل هیل آمریکا را فریاد بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین مودب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تسلیت شهادت سه دانشجوی مسلمان این دانشگاه که مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیده اند، اظهار داشت: همه مسلمانان و آزادگان جهان باید ضمن همدردی با خانواده های این عزیزان، خشم و انزجار خود را از این حرکات وحشیانه اعلام بدارند به ویژه این که شهدای این واقعه هر سه دانشجو و اهل علم و مطالعه بوده اند.

وی با انتقاد شدید از سکوت مرگبار سران و رسانه های غربی در قبال این فاجعه گفت: سکوت غرب نسبت به این حادثه به این خاطر است که آن ها تمایل ندارند دانشجوی مسلمان مورد توجه جهانیان باشد، چرا که می دانند توجه به دانشجوی مسلمان به معنای توجه به علوم انسانیِ اسلامی و آموزه های مقدس ماست که جاهلان و مغرضان نمی خواهند این قضیه مطرح شود.

این محقق و قرآن پژوه حوزوی همچنین خاطرنشان کرد: بی خبری و سکوت رسانه های غربی در این مساله دلیلی دیگر بر ظلم های بی پایان غرب نسبت به اسلام است و به ویژه نسبت به مسلمین در این دوره و زمانه که ظلم های زیادی رخ می دهد که بی تردید اثرات تلخی برای جامعه اروپا و آمریکا به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: با وجود ظلم نظام های غربی ، به لطف الهی امروز اسلام مورد توجه جدی همه اهل خرد و فهم واقع شده و در آینده نه چندان دور کشورهای اروپایی به اسلام و پیامبر مکرم(ص) آن بیش از پیش متوجه و علاقه مند می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مودب در خاتمه بیان داشت: ما ضمن محکومیت این جنایت، در راستای بزرگداشت و حمایت از این شهدا، از رسانه های داخلی و مجموعه های فرهنگی و دولتی خود می خواهیم که به طور جدی وارد عمل شده و مظلومیت آن ها را فریاد بزنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha