جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمکران

حوزه/ مدیر مرکز خادمین افتخاری جمکران گفت: برای اولین بار فراخوان و ثبت نام از طریق سایت انجام شده که در آن، بیش از 3500 نفر علاقه مند به خدمت گزاری در مسجد مقدس جمکران ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید حسین موسوی درباره رویکرد جدید جذب خادمین مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: برای اولین بار با برنامه ای کاملا منسجم اقدام به گزینش، آموزش و جذب خادمین افتخاری می شود تا از این پس خادمینی  که وارد این مسجد می شوند، از هر لحاظ آموزش های لازم را دیده و مورد تأیید باشند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری در خصوص فراخوان جذب گفت: برای اولین بار فراخوان و ثبت نام از طریق سایت انجام شد که در آن، بیش از 3500 نفر علاقه مند برای خدمت گزاری افتخاری در مسجد مقدس جمکران ثبت نام کردند.

وی افزود: بیشتر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشند و قطعا افرادی جذب می شوند که دارای تخصص ویژه در بخش های مختلف باشند.

موسوی رابط  در تشریح مراحل گزینش و جذب خادمین افتخاری گفت: بعد از ثبت نام در سایت، مشخصات داوطلب مورد بررسی قرار گرفته و سپس استعلام چهارگانه که از ویژگی های گزینش ادارات دولتی و معتبر است به عمل می آید و سپس از طریق هسته گزینش این جذب صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آموزش های آنها در چه زمینه ای است، تاکید کرد: برای افراد پذیرش شده تا این مرحله گذراندن دروسی مانند امر به معرف و نهی از منکر، اخلاق و آداب خدمت رسانی، مهدویت، مسجد مقدس جمکران شناسی، آیین نامه خدمت، آشنایی با مسایل امنیتی و انتظامی و درس احکام الزامی بوده و خادمین بعد از گذراندن 20 ساعت کلاس آموزشی در آزمون پایان دوره شرکت خواهند کرد.

موسوی رابط  تصریح کرد: در صورت قبولی در آزمون به مدت یک سال به عنوان خادم تشرفی، یعنی خادمینی که برای اولین بار به خدمت مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند جذب خواهند شد و بعد از یکسال و مورد تأیید بودن عملکردشان به عنوان خادم افتخاری به خدمت مشغول می شوند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: این فراخوان برای اولین بار در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت و تمام تلاش خود را برای تربیت و آموزش خادمان به کار برده ایم که امیدواریم حضور این گروه از خادمان آموزش دیده در بخش های مختلف مسجد سبب رشد و ارتقای کیفی آن بخش شود.

انتهای پیام  313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha