پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسعود دریس

حوزه/ معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: تا کنون 23 هزارو 771 سوال تخصصی از سوی فعالان پورتال جامع مهدویت مطرح و به این سئوالات پاسخ داده شده است.

مسعود دریس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: پورتال جامع مهدویت کشور امروز به عنوان مهمترین پایگاه تخصصی مهدویت در عرصه پاسخ به سوالات و بیان اطلاعات جامع مهدویت کشور فعالیت می کند.

وی افزود: تا کنون 82 هزارو 335 نفر به عضویت پورتال جامع مهدویت کشور در آمده اند که هر یک از اعضا برای خود صفحه ای در پورتال دارند که هرگونه فعالیت آنها در حوزه مهدویت رصد و تمام اطلاعات این حوزه برای این افراد قابل رویت خواهد بود.

معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین بخش های این پورتال، پاسخ به سوالات تخصصی در زمینه مهدویت است که سوال کنندگان در زمینه مهدویت، سوالات خود را از طریق این سامانه مطرح می کنند و اساتید تخصصی متناسب با نوع سوالات به این پرسش ها پاسخ می گویند.

وی گفت: تا کنون  23  هزار و 771 سوال تخصصی از سوی فعالان پورتال جامع مهدویت مطرح شده است که به این سوالات پاسخ داده شده است.

دریس خاطرنشان کرد: هم اکنون 343 پرسش تخصصی از سوی کارشناسان حوزوی و مهدوی، در حال پاسخگویی است.

وی اظهارکرد: علاقه مندان برای ثبت نام در این پورتال و حضور در دایره مهدی یاوران کشور می توانند به آدرس اینترنتی به نشانی www.mahdaviat.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha