جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 344733
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
خانه عالم

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد از فعالیت بیش از 40 خانه عالم در این شهرستان خبر داد .

 حجت الاسلام منصوری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت :در روستاهای این شهرستان 51 خانه عالم وجود دارد  که با توجه به وجود روحانی  41 خانه عالم در حال حاضر فعال هستند

 وی افزود :  از مجموع خانه‌های عالم  فعال در خرم آباد، 7 خانه عالم بصورت دائم و مابقی بصورت پاره وقت و یا در قالب طرح هجرت در ایام مختلف سال بهره‌برداری می‌شوند.

وی بیان کرد : امیدواریم با افزایش اعتبارات و رفع مشکل اقامتی روحانیون در سایر نقاط روستایی نیز شاهد افزایش مبلغان باشیم که در این زمینه نیز همت خیران و مردم هم نیاز است .

سرپرست  اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد خاطر نشان کرد : ساخت خانه های عالم در روستا ها یک نیاز است که باید بصورت جدی دنبال شود و قدمهای اساسی در این  راستا برداشته شود.

 حجت الاسلام منصوری  اضافه کرد : وجود خانه های عالم در روستاها و استقرار مبلغان در این محل ها  گام مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها محسوب می شود .

وی خاطر نشان کرد  : در خانه های عالم مردم می توانند با استقرار مبلغان در این خانه ها مسائل و مشکلات خود را با مبلغان در میان گذارند و مبلغان راهکارهای لازم را نیز به آنها ارائه دهند .

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha