جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 344734
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
مسجد جمکران

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت:حلقه های معرفت در مسجد مقدس جمکران در قالب نشست های صمیمی و با حضور پرشور مردم و جوانان برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عباس ابراهیمی اظهار کرد: در مسجد مقدس جمکران برنامه های فرهنگی متنوعی اجرا می شود و از درخشان ترین آن ها تشکیل حلقات معرفت در قالب نشست های صمیمی است که با استقبال پر شور مردم مواجه شده است.

وی افزود: این حلقات در قالب نشست های صمیمی با حضور اساتید و کارشناسان با تجربه و آموزش دیده تشکیل می شود که در آن استاد در حدود 20 دقیقه درباره موضوعی خاص صحبت می کند و سپس با ایجاد فضایی صمیمی و با آرامش به تمامی پرسش های مطرح شده پاسخ می گوید.

مدیر آموزش و تربیت در خصوص موضوعات این نشست ها گفت:: در این حلقات از اساتید با تجربه استفاده می شود و موضوعاتی مانند سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی منتظران، اهل بیت(علیهم السلام)، قرآن و عترت، عاشورا و اربعین با رویکرد اصلی مسجد یعنی عبودیت و مهدویت مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به زمان تشکیل این حلقات گفت: حلقات معرفت در شب های سه شنبه و پنجشنبه و مناسبت ها و ایام تعطیل بعد از نماز مغرب تا آخر شب برگزار می شود تا مردم بتوانند در این زمان هم به عبادات خود برسند و هم در این حلقات شرکت کرده و بهرمند شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حلقات معرفت در نقاط مختلف مسجد و شبستان ها تشکیل می شود تا زائرین به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند و بتوانند مباحث را دنبال کنند تا درجات تعالی عبودیت را طی کرده و با آگاهی بر مباحث مهدوی، از منتظران واقعی حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) باشند.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha