جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری - حکم

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه شرح وظایف و آئین نامه مرکز آموزش های کاربردی دانش آموختگان را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از سوی آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، مصوبات جلسه هفتاد و ششم شورای معاونین جهت اطلاع و اجرا، ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، یکی از مصوبات این جلسه، شرح وظایف مرکز آموزش های کاربردی دانش آموختگان(ویژه سازمان ها و نهادهای اجرایی) است که طراحی و پیشنهاد نظام جامع آموزش های کاربردی دانش آموختگان، نیازسنجی و تعیین خلأهای مهارتی و کاربردی دانش آموختگان، تهیه و تدوین برنامه آموزش های کاربردی و مهارتی و توانمندی دانش آموختگان حوزه  بر اساس نیاز سنجی، برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در چارچوب برنامه آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری، ایجاد ارتباط و تعامل با سایر معاونت ها جهت ایجاد هماهنگی در اجرا و استفاده از ظرفیت های آنها در راستای تحقق اهداف ، استفاده از شبکه های اطلاع رسانی و پایگاه های اینترنتی موجود جهت ارائه برنامه های آموزشی و مهارتی و ... بخشی از این شرح وظایف می باشد.

در بخشی از  آئین نامه اجرایی مرکز آموزش های کاربردی دانش آموختگان نیزآمده است:

در راستای اجرای بند 6 شرح وظایف معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، و به منظور ارتقاء سطح مهارت و تقویت توانمندی های طلاب و دانش آموختگان و نیز شاغلین حوزوی در سازمان ها و نهادها، مرکز آموزش های کاربردی دانش آموختگان(ویژه سازمان ها و نهادهای اجرایی) در حوزه که از این پس «مرکز آموزش» نامیده می شود؛ در چارچوب این آیین نامه، فعالیت می نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha