پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکترین مهدویت

حوزه/ دبیر همایش یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از برگزاری چهارنشست علمی پیش از همایش با موضوع «فرهنگ و تمدن زمینه ساز ، زمینه ها و راهکارها»، خبرداد.

حجت الاسلام محمدعلی موسوی نسب در گفتگو با خبرگزاری »حوزه«، گفت: یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال این همایش با موضوع «فرهنگ و تمدن زمینه ساز ، زمینه ها و راهکارها»، برگزار می شود و پژوهشگران نیز در این حوزه مقالات خود را به این دبیرخانه ارسال می کنند.

دبیر همایش یازدهم دکترین مهدویت اظهارکرد: تا پیش از این همایش چهار نشست تخصصی با این موضوع با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی در مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی در قم و تهران برگزار می شود.

وی گفت: این چهار نشست علمی در دانشگاه های تهران و مراکز تخصصی جامعه المصطفی و مراکز وابسته به جامعه المصطفی و پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی قم و تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: محورهای چهارگانه این همایش شامل محور پایه های نظری، نقش فرهنگ تمدنی، زمینه های تحقق و راهبردها و راهکارها است که دبیرخانه این همایش در قم با کد پستی 45651-37137 دریافت کننده آثار این همایش خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha