جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اباذر بیگی

حوزه/ مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، نشر دین به زبان های زنده دنیا را از رسالت های رسانه حوزه دانست و گفت: رسانه حوزه در انتشار و انعکاس ارزش های دینی دنباله رو ائمه اطهار(ع) است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه در هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی، با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن، اظهارداشت: با توجه به هجمه هایی که دشمن به فرهنگ اسلامی وارد می کند، رسانه های دینی باید با تمام توان این هجمه ها و توطئه ها را خنثی کنند.

وی حمایت از رسانه های دینی به خصوص رسانه حوزه را در راستای تعمیق بخشی به ارزش های دینی مهم دانست و افزود: تقویت جبهه فرهنگی و اسلامی، با تلاش و برنامه ریزی منسجم به ثمر می نشیند.

 این فعال فرهنگی با اشاره به این که رسانه حوزه رسالت سنگین و پر افتخار ائمه اطهار(ع) را در قالب اطلاع رسانی برعهده دارد، ابراز داشت: فقها، محدثین و راویان در زمان گذشته برای ترویج آموزه های دینی و رساندن پیام اسلام ناب به بلاد دور دست، سالها تلاش و مجاهدت داشتند و امروز این وظیفه از طریق رسانه مجازی و مکتوب حوزه به انجام می رسد.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی تصریح کرد: انتشار مطالب و محتوای غنی در نشریه افق حوزه و خبرگزاری حوزه بهترین سند برای باطل کردن شبهه افکنی های استکبار است.

حجت الاسلام بیگی خاطرنشان کرد: انتشار پیام های علما و شخصیت های روحانی از طریق این رسانه، در دور دست ترین نقاط مرزی ایران مخاطب خود را دارد.

وی در پایان یادآور شد: نشر مطالب و مفاهیم غنی دینی و ایجاد جذابیت برای مخاطبین به زبان های مختلف، اثربخشی و نفوذ کلام دین را در افراد آزادی خواه دنیا در بر دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha