جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:حکومت آل سعود و وهابی ها نوکر آمریکا و اسرائیل هستند و وهابیت نیز مذهب ساختگی و قلابی خادمین حرمین شریفین است.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار­ با روحانیون و مسؤلین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری اظهارداشتند: مسلمانان باید سعی­کنند عزت و اقتدار خود را در برابر مستکبران و ظالمان حفظ کنند، زیرا عزت از آن خدا، پیامبر(ص) و مؤمنین است.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: عزت و اقتدار، اصولی در اسلام دارد و احتراز شدید از گرایش به دشمن یکی از آن اصول و ارزشها است؛ مسلمانان باید از گرایش به دشمن احتراز شدید کنند، ولی ما می بینیم عربستان سعودی نه تنها احتراز نمی­کند، بلکه میلیونها قرآن چاپ و تکثیر می­کند و در ایام حج به زائران می دهند. این حرکات نشان می­دهد که حکومت آل سعود تنها به فکر چاپ قرآن هستند نه عمل به قرآن.

 معظم له اظهار داشتند: حکومت آل سعود و وهابی ها نوکر آمریکا و اسرائیل هستند و وهابیت ­مذهب قلابی و ساختگی خادمین حرمین شریفین می باشند.

ایشان ادامه دادند: ایمان و اعتقاد به قیامت، علم و عقل از اصول عزت در اسلام است. عقل با علم فرق می­کند، عقل به معنای بصیرت و تشخیص حق از باطل و علم به معنای دانستن است. بعضی انسانها علم دارند؛ ولی بصیرت ندارند و لذا در تشخیص حق از باطل دچار اشتباه می شوند. بنابراین باید تلاش­ کرد تا با کسب تقوا به بصیرت رسید.

این مرجع تقلید گفتند: وحدت و اتحاد پایه دیگر اقتدار مسلمانان است. برای این که مسلمانان گرفتار توطئه دشمن نشوند باید از هرگونه اختلافی دوری کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه دادند: دشمن از طریق گروه­هایی مانند بوکوحرام و داعش هدفی جزضربه زدن به اسلام و ایجاد اختلاف در بین مسلمانان ندارند و همه این حرکات برای این است که اسرائیل در امان بماند.

انتهای پیام کد:  40/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha