جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ربانی

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با سفر دو روزه به استان خوزستان به بررسی مسائل حوزویان این استان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، دیروز وارد اهواز شده و در راستای سیاست گذاری این مرکز، مبنی بر بازدید و سرکشی از مدارس علمیه سراسر کشور، در برخی از مدارس خوزستان حضور یافته و با مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان دیدار  خواهد کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، امروز در اولین برنامه خود، به همراه مشاورین ارشد و مدیران این مرکز،  از یادمان شهدای هویزه بازدید کرده و ضمن ادای احترام به مزار مطهر شهید علم الهدی و همرزمانش، از نزدیک در روند جریانات رخ داده در این مناطق عملیاتی قرار گرفتند.

قابل ذکر است وی پس از بازدید از یادمان شهدای هویزه به اهواز آمده با حضور در مدرسه علمیه خواهران به بیان سخنانی با موضوع بایسته های طلبگی پرداخت.

دیدار با طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و همچنین نشستی با نماینده ولی فقیه در خوزستان، از دیگر برنامه های سفر دو روزه حجت الاسلام و المسلمین ربانی است .

لازم به ذکر است،دیدار با آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سخنرانی در جمع روحانیون ادارات خوزستان و دیدار با سران عشایر خوزستان، از دیگر برنامه های رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در استان خوزستان،  می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha