جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبرگزاری حوزه

حوزه/معاون واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: حرکت رسانه های متعهد در راستای اشاعه فرهنگ دینی نوعی جهاد رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا عبدی فام در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه و افق حوزه با ابراز خرسندی از فعالیت موثر این رسانه در بطن جامعه ابراز داشت: برنامه ریزی و طراحی حرکت های منسجم و هدفمند می تواند در نفوذ کلام و انتقال پیام اصلی به مخاطب موثر باشد.

وی افزود: رسانه حوزه یکی از رسانه های پویایی است که در جهت معرفی عملکردها و رسالت حوزه های علمیه در زمینه صیانت از ارزش های دینی تلاش می کند و بازده مطلوبی در جذب مخاطب، انتقال پیام ارزشی و آرمان های امام راحل دارد.

معاون استانی واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: امروزه در سراسر دنیا،  شبکه های اجتماعی، ماهواره ای و فضای مجازی در اولویت قرار گرفته، به گونه ای که مردم با دیدن و شنیدن در هر نقطه‌ای از دنیا می توانند رویدادها و وقایع روز را رصد کنند که در این میان رساندن ندای عدالت و ارزش های الهی نباید مغفول بماند.

وی گفت: خبرگزاری حوزه در کنار هفته نامه افق حوزه می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی و هنجارهای روزمره را پوشش داده و با کلام فقها و علمای بزرگ به آن پاسخ دهند، چراکه حرکت رسانه های متعهد برای اشاعه فرهنگ و ارزش های اسلامی نوعی حرکت جهادگرانه است.

حجت الاسلام  عبدی ، اذعان داشت: انتقال پیام ناب اسلام، تشیع و ترویج فرهنگ اسلام گرایی در مقابل تبلیغات غلط دشمن بایستی از طریق رسانه رسمی حوزه تقویت شود و با تشویق و ترغیب کردن مردم سراسر جهان آنان را برای مطالعه در مورد اسلام مشتاق تر وتشنه تر سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha