پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه مولا عبدالله اصفهان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مولاعبدالله اصفهان از ارائه مشاوره های خانوادگی و بالینی و تجهیز کتابخانه این مدرسه به نرم افزارهای اسلامی و 10 هزار جلد کتاب خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار حوزه از اصفهان، با اشاره به تاریخچه مدرسه مولاعبدالله، اظهار داشت: این مدرسه معروف به مولاعبدالله شوشتری است و تاریخ دقیق تاسیس مدرسه مشخص نیست.

مدیر مدرسه علمیه مولاعبدالله با اعلام این که 250 طلبه در پایه های یک تا 10 البته به استثناء پایه 8، در این مدرسه مشغول تحصیل می باشند، افزود: به دلیل آن که تعداد طلاب پایه 8 به حدنصاب نرسید، این پایه تحصیلی تشکیل نگردید.

وی به فعالیت های فرهنگی مدرسه مولاعبدالله اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه های آموزشی، تهذیبی و پژوهشی ابلاغی از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، ارائه مشاوره های خانوادگی و بالینی، تجهیز کتابخانه مدرسه به10 هزار جلد کتاب، تجهیز اتاق پژوهش به نرم افزارهای اسلامی، تاسیس کتابخانه اختصاصی ویژه اساتید، برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه طلاب و برگزاری دروس اخلاق و دوره تخته پولادشناسی از برنامه های فرهنگی این مدرسه است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن فقیهی به اشاره به تشکیل کلاس های ویژه پایه های یک تا 6 در نوبت عصراشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های درس در روزهای پنجشنبه، اهتمام طلاب به مباحثه، برگزاری نماز جماعت در هر سه نوبت و اجرای برنامه های ورزشی از دیگر اقدامات می باشد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha