پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
  آیت‎الله‌العظمی موسوی اردبیلی

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند:دولت می تواند با تقویت رابطه اش با مرجعیت، حاشیه سازی های بی مبنا و دروغین علیه خود را بی اثر کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید عصر پنجشنبه در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور که در بیت معظم له در قم برگزارشد،با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین دستاوردهای دولت برای مردم به منظور جلوگیری از فضاسازی ها اظهارداشتند: خوشبختانه در دولت یازدهم افراد خوش فکر زحمت می کشند و تلاش می کنند و باید نتایج عملکرد آنان برای جامعه بازگو شود.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی تصریح کردند: دولت می تواند با تقویت رابطه اش با مرجعیت، حاشیه سازی های بی مبنا و دروغین علیه خود را بی اثر کند.

ایشان ضمن پرسش در خصوص آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ابراز امیدواری کردند این مسائل به خیر و روشنایی و به نفع ملت ایران منجر شود.

در ابتدای این دیدار دکتر محمد نهاوندیان دستاوردهای دولت را در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تشریح کرد.

وی  با ابلاغ سلام رییس جمهوری به آیت الله موسوی اردبیلی اظهار امیدواری کرد: سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قم، موجب برکت و آبادانی بیش از پیش استان شود.

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت نظرات و دیدگاه های روحانیت و مرجعیت را در تصمیم گیری های خود لحاظ می کند، گفت: سفر رییس جمهوری به استان قم موجب تقویت و تحکیم مناسبات بیش از پیش دولت و مراجع خواهد شد.

دکتر نهاوندیان همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ بر انجام توافق عزتمندانه تاکید و اظهار امیدواری کرد دولت با پشت سر گذاشتن این موضوع،گام های بلند تری در حل مسائل کشور نظیر اشتغال جوانان بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha