شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
الغریفی

حوزه/ آیت الله غریفی تاکید کرد، باید تمام سخنان تحریک آمیز متوقف شود و رسانه رسمی کشور از تهمت پراکنی به معترضان و توهین به شهروندان و بزرگان و رهبران دینی دست بردارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله غریفی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام صادق (ع) الدراز بحرین، تعرض نیروهای امنیتی به شیخ جدحفصی را محکوم کرد و آن را اقدامی زشت و توهین آمیز دانست.

وی گفت: این اقدامات موجب افزایش تنش ها و بحران می شود؛ چرا که توهین به هیچ شهروندی جایز نیست تا چه رسد به روحانیون.

این امام جمعه بحرینی تاکید کرد: دستگاه های امنیتی مسؤولیت حمایت از شهروندان و مجازات عاملان این توهین را بپذیرند.

آیت الله غریفی گفت: روند سیاسی کشور مشکلات زیادی دارد و موجب این شده اوضاع بحرانی شود و مردم به خیابان بیایند و خواستار اصلاحات شوند.

وی در ادامه تاکید کرد برای نجات کشور و بهبود اوضاع و برقراری امنیت باید هرچه زودتر گفتگوهای جدی و حقیقی آغاز شود؛ چرا که اگر گفتگو حاصل نشود، جایگزین آن درگیری و خشونت و بحران و تنش خواهد بود.

خطیب جمعه مسجد امام صادق(ع) تاکید کرد؛ باید تمام سخنان تحریک آمیز متوقف شود و رسانه رسمی کشور از تهمت پراکنی به معترضان و توهین به شهروندان و بزرگان و رهبران دینی آنها دست بردارد.

وی خواستار؛ رفع خشونت‌ها در برخورد با حق آزادی بیان شد و گفت: آزادی بیان حقی مشروع است که نمی توان آن را مصادره کرد باید تمام اتفاقات امنیتی بازنگری شود چرا که می تواند پیامدهای خطرناکی برای کشور داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha