سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه آیت الله مدرس اردستان از اجرای طرح های تهذیبی در این مدرسه، با هدف تقویت بنیه اخلاقی طلاب خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به فعالیت های مدرسه آیت الله مدرس اردستان، گفت: این مدرسه در سال 1367 توسط مرحوم آیت الله شریعتی تاسیس شد، اما تا سال 88 طلبه ای جذب نکرد و در این سال تولیت مدرسه به آیت الله طباطبایی واگذار شد و در حال حاضر 23 طلبه در پایه های یک تا چهار، در آن مشغول تحصیل هستند.

وی  با اشاره به اینکه حدود یک سال است که مدیریت مدرسه آیت الله مدرس اردستان را برعهده گرفته است، ادامه داد: توجه به مسائل اخلاقی در کنار امور آموزشی و علمی جزء برنامه های اصلی مدرسه است و در این راستا از اساتیدی چون امام جمعه اصفهان و ... استفاده شده است.

مدیر مدرسه آیت الله مدرس اردستان با اشاره به فعالیت های فرهنگی مدرسه، ابراز داشت: برگزاری دروس اخلاقی، اردوی زیارتی مشهد مقدس، حفظ قرآن، جزء خوانی و حفط موضوعی آیات قرانی از اقدامات فرهنگی مدرسه آیت الله مدرس می باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجرای طرح های تهذیبی و آموزشی در مدرسه آیت الله مدرس، افزود: هرچه ارتباط مدیر، استاد و طلبه بیشتر باشد، رشد علمی و اخلاقی طلاب شتاب بیشتری می گیرد، براین اساس طرح نظارت استاد بر طلاب در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha