جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که استقبال پرشور از رئیس جمهور نقش تعیین کننده‌ای در تقویت وحدت داخلی و یاس دشمنان دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این بیانیه که با این جمله رهبر معظم انقلاب «همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می‌کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می‌کنم و به مسئولان بلندپایه آن اعتماد دارم.» آغاز شده، آمده است: در آستانه سفر رئیس جمهور محبوب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به همراه هیئت محترم دولت تدبیر و امید به شهر جهاد و اجتهاد، شهر کریمه اهل بیت(ع) قرار داریم.

بر مردم شریف قم پوشیده نیست که حضور حداکثری و پرشور در مراسم استقبال با توجه به جایگاه عظیم قم در رصد چشمان دوستان و دشمنان به ویژه در زمانی که حساس‌ترین دوره مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای را سپری می‌کنیم، نقش تعیین‌کننده در وحدت و همدلی داخلی و یأس دشمنان در عرصه بین‌المللی خواهد داشت.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با دعوت از مردم قدرشناس برای حضور پرشور و گسترده در آئین استقبال و دیدار عمومی با رئیس جمهور در جوار مضجع شریف حضرت معصومه(س)، آن را نشانه حمایت از خدمتگزاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند.

لازم به ذکر است که مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت 9 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 6 اسفند خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha