سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علیدوست

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مردم ، دولت و رسانه را سه ضلع تحکیم و تثبیت اقتصاد مقاومتی در کشور برشمرد و بر لزوم تلاش همگانی در این راستا تاکید کرد.

رئیس انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که بیش از یک سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاوتی از سوی مقام معظم رهبری می گذرد، اظهار داشت: در این مدت با وجود همه تلاش ها، هنوز آن نتایج مطلوب حاصل نشده و لذا همه نهادها و ارگان ها و مردم و بخش خصوصی باید در این راستا بر تلاش و کوشش خود بیفزایند.

آیت‌الله علیدوست همچنین افزود: این که رهبر معظم انقلاب به درستی طی سال های اخیر بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند، به خاطر اهمیت مساله است و این که بدانیم ما برای تحقق آن چه رسالتی بر دوش داریم.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی سه پایه مهم به نام مردم، دولت و رسانه ها دارد که باید این سه ضلع با یکدیگر هماهنگ باشند تا نتیجه مورد نظر محقق شود.

وی به نقش رسانه های جمعی در فرهنگ سازی در این باره اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های کنونی رسانه های جمعی به خصوص رسانه ملی تبیین و تشریح الزامات و بایسته های اقتصاد مقاومتی برای عموم مردم است.

این استاد حوزه علمیه قم ، اطلاع رسانی مناسب و فرهنگ سازی را از جمله لوازم این کار دانست و افزود: آنچه مسلم است این که رسانه ها وظیفه دارند، مردم را نسبت به وضعیت فعلی کشور به درستی توجیه کرده و ضرورت های التزام به اقتصاد مقاومتی را برای آنان تبیین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha