جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر ارزانی

مدیر اجرایی دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان اصفهان از اعطای اعتبارنامه مهارت های تبلیغی به 24 نفر از مبلغان تخصصی در ششم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از اصفهان،،حجت الاسلام امیر ارزانی در جمع خبرنگاران، از  اعطای اعتبارنامه مهارت های تبلیغی به 24 نفر از مبلغان در عرصه های تبلغی شفاهی، تبلیغ مکتوب و تبلیغ مجازی این دفتر خبر داد و  با اشاره به ضرورت طرح رتبه بندی مبلغان اضافه  داشت: تأمین نیازهای معرفتی و انسانی در عرصه توسعه فرهنگ دین مداری در جامعه از  محورهای مهم سند چشم‌انداز دفتر تبلیغات اسلامی است .

وی تصريح كرد: همان گونه که در جامعه قشر های مختلف اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و دانشجو  و دانش آموز با نیازهای دینی متفاوت هستند و پاسخ گویی به این نیازها، مبلغان متخصص با توانایی علمی، سخنوری و مهارتی ویژه که از اساسی ترین زیرساخت های سطح بندی مبلغین است را می طلبد.

وي يکی از اهداف تاسیس دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی که در سال 1389 شکل گرفت را تدوین نظام رتبه بندی مبلغان دینی استان اصفهان دانست و گفت: اعتبارنامه مهارت های تبلیغی کاری بدیع در عرصه تبلیغات دینی است که در راستای نظام رنبه بندی مبلغان دینی انجام می پذیرد.

حجت الاسلام امیر ارزانی، مهارت های وعظ و خطابه، مربی گری کودک و نوجوان،  مدرسی خانواده، پاسخ گویی به پرسش های دینی و مشاوره را شاخص های  رتبه بندی مبلغان تبلیغ شفاهی و مهارت نویسندگی مذهبی را شاخص رتبه بندی مبلغان تبلیغ مکتوب اعلام کرد.

مدیر اجرایی دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان اصفهان، در پایان زمان اعطای اعتبارنامه مهارت های تبلیغی را چهارشنبه ششم اسفند ماه 1393 در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضورآیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، مسئولین حوزه علمیه اصفهان  برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha