پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبداللطیف دریان

حوزه/ امروز مسلمانان و مسیحیان قربانی جنایت های تروریست ها هستند و تفکر آنها همچون یک بیماری فکری به جان ادیان افتاده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبداللطیف دریان، مفتی لبنان که برای شرکت در همایش مبارزه با تروریسم به مکه رفته بود تاکید کرد: لبنان با حکومت و نهادهای نظامی خود به پیشرفت های خوبی در زمینه مبارزه با تروریسم رسیده است و این به برکت وحدت مردم و همبستگی آنها برای حفظ کشور است.

دریان گفت: در لبنان تروریسم وجود ندارد، بلکه گروه هایی هستند که در جریان حوادث منطقه به لبنان راه یافته اند و ارتش و نیروهای امنیتی با قدرت و شجاعت در مقابل آنها ایستادند و از کشور و امنیت خود دفاع کردند.

وی افزود: تروریسم اصلی رژیم غاصب اسراییل است فلسطین را اشغال کرده و ما نباید فلسطین را به عنوان مساله اول و مرکزی جهان اسلام و مسلمانان فراموش کنیم، همان طور که نباید قدس شریف را فراموش کنیم.

مفتی لبنان گفت: از اینجا به اهالی قدس شریف به خاطر مقاومت در برابر صهیونیست ها تبریک می گوییم.

وی افزود: تروریسم وبایی است که باید ریشه کن شود و جلوی انتشار آن در جامعه عربی گرفته شود؛ چرا که امروز مسلمانان و مسیحیان قربانی جنایت های تروریست ها هستند و تفکر آنها همچون یک بیماری فکری به جان ادیان افتاده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha