جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ معاویه 70هزار منبر علیه ولایت به راه انداخت و چندین هزار حدیث جعل کرد تا بتواند جلوی نفوذ اسلام و اهل بیت(ع) را بگیرد و حضرت زینب(س) با حماسه و پیام رسانی خود این توطئه را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار با جمعی از افسران سپاه اظهار داشتند: امروز یکی از مشکلات جامعه اسلامی عدم اتحاد است، دشمن هم در این عرصه بیشترین بهره برداری را می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: غربی ها و حکومت های آل سعود و قطر دشمن اسلام هستند و این حکومت ها نوکر آمریکا در منطقه می باشند و دستور العمل های غرب را به اجرا در می آورند.

ایشان اظهار داشتند: اسلام دین اخوت برادری و محبت است و به همه مسلمانان دستور وحدت می دهد و می گوید؛ نسبت به دشمنان هیچ گونه ترحم نداشته باشید و با شدت تمام با آنها برخورد کنید؛ ولی متاسفانه وضع مسلمانان برعکس شد..

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: امروز دشمنان با به راه انداختن گروه های تروریستی داعش و سلفی گری در اسلام به دنبال تشکیل حکومت‌های دیکتاتوری در قلمرو اسلام می باشند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند: انسان موجودی اجتماعی است و نمی تواند تنها زندگی کند و در برابر جامعه و خود مسئول است تا وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

این مرجع تقلید به روایتی از پیامبر اسلام(ص)  که فرمودند، هر کس به کار مسلمین اهمیت ندهد، مسلمان نیست اشاره کردندو  یادآور شدند: حماسه آفرینی در اسلام به معنای شناخت اجتماع در بالاترین حد می باشد و همه مسلمین باید در این عرصه به تلاش و کوشش برای سربلندی اسلام تلاش کنند.

معظم له افزودند: تولید فنآوری هسته ای و پیشرفت های علمی در ابعاد مختلف پزشکی نانو، هم یکی از حماسه ها است . اسلام به دنبال این است که همه مسلمانان در همه عرصه ها حماسه ساز باشند و موجبات تعالی اسلام را در دنیا فراهم آورند.

این مرجع تقلید گفتند: حضرت زینب(س) یکی از حماسه سازان کربلا در عرصه پیام رسانی بود، اگرچه امام حسین (ع) حادثه کربلا را به راه انداخت، ولی اگر زینب(س) کار زینبی نمی کرد، حادثه عاشورا و اسلام از بین می رفت.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطر نشان ساختند: معاویه 70هزار منبر علیه ولایت به راه انداخت و چندین هزار حدیث جعل کرد تا بتواند جلوی نفوذ اسلام و اهل بیت(ع) را بگیرد و حضرت زینب(س) با حماسه و پیام رسانی خود این توطئه را خنثی کرد.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha