سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت‌الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمنان بیکار ننشسته و با به راه انداختن گروهای تروریستی به دنبال جلوگیری از نفوذ اسلام، انقلاب و آرامش رژیم صهیونیستی و اهداف آن در منطقه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار کارمندان وزارت دفاع، صنایع دریایی و  طلاب سفیران هدایت  که در دفتر معظم له برگزار شد گفتند: پیامبران(ع) مبعوث شدند تا مردم را هدایت کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که هدایت ابتدا در قلب انسان باید تجلی پیدا کند تا موجب نورانیت شود افزودند: دنیا پلی برای رسیدن به آخرت و جایگاه بالاتر است و برای رسیدن به آن، نیازمند به توشه است و بهترین توشه اعمال صالح می باشد.

ایشان اظهار داشتند: بعد از این که انسان می میرد و روح از بدن او جدا می شود، وارد مکانی به نام برزخ می گردد تا در آن مکان، پاسخگوی اعمال خود باشد، اگر انسان عمل خوب انجام داده باشد، سعادتمند و اگر عمل بد انجام داده باشد گرفتار خواهد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: روز قیامت روز تاسف، حسرت و حشر است ، اگر انسان می خواهد در روز قیامت دچار حسرت نشود، باید تا زمانی که در دنیا است از نعمت های الهی برای رسیدن به کمال بهره ببرد.

ایشان افزودند: آنچه در کره خاکی است بر اساس حساب و کتاب خاصی می باشد و هیچ چیزی بیهوده آفریده نشده است و این نشانه ها دلیل بر عظمت و قدرت و حکمت خدا است.

معظم له افزودند: انسان ها دو دسته اند، دسته ای که در برابر نعمت های الهی طغیان و عصیان می کنند، این گروه جایگاهشان در قیامت مشخص است و گروه دیگر قدردان نعمت های الهی هستند و در همه حال شکرگزار و مطیع می باشند و در قیامت از جایگاه خاصی برخوردار می باشند.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: امروز دنیای اسلام در برابر دو دنیای استکبار و دنیای بیداری اسلامی قرار گرفته است، در این میان شخصیتی مثل امام خمینی(ره) موجب بیداری دنیای اسلام علیه استکبار شده است، بنابراین باید مبانی افکار امام خمینی(ره) را شناخت و در این مسیر گام برداشت.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: در این عرصه دشمنان بیکار ننشسته و با به راه انداختن گروهای تروریستی  به دنبال جلوگیری از نفوذ اسلام و انقلاب و از سویی دیگر به دنبال این هستند که اسرائیل بتواند با خیال راحت تری  اهداف خود را در منطقه دنبال کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha