جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی یاسین

حوزه/ شیخ یاسین گفت: ما به مساله فلسطین ایمان داریم و با این مساله بنا بر اصول و مبانی خود رفتار می کنیم و خواستار این هستیم که توجه امت اسلام همچنان به فلسطین معطوف باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین، رییس نشست علمای صور گفت: مسایل بزرگ امت و در مقدمه آنها مساله فلسطین در فکر و عقیده ما مساله ای است که در مورد آن هیچ اختلافی وجود ندارد و این مساله کلید وحدت امت در رویارویی با صهیونیسم و آمریکا و تروریست های تکفیری مزدور آنها است.

شیخ یاسین در استقبال از گروه جمعیت "التواصل اللبنانی الفلسطینی" به ریاست عبد فقیه و در حضور مسؤولان پرونده اردوگاه های حزب الله در منطقه صور ابووائل زلزلی گفت: ما به مساله فلسطین ایمان داریم و با این مساله بنا بر اصول و مبانی خود رفتار می کنیم و خواستار این هستیم که توجه امت اسلام همچنان به فلسطین معطوف باشد.

وی در مورد مقاومت و حزب الله نیز گفت: مقاومت پیش از آنکه سلاح داشته باشد دین و اخلاق دارد و ما با هر چیزی که موجب تقویت مقاومت باشد و موجب وحدت و همبستگی شود موافقیم.

فقیه نیز در سخنان خود بر وجوب وحدت و همبستگی در رویارویی با تروریسم و تکفیر و حفظ کشور از رابطه برادری میان ملت لبنان و فلسطین تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha