پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حبیب ارزانی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان از رتبه بندی مبلغان عمومی و تخصصی و همچنین اعطای اعتبارنامه مهارت های تبلیغی به آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، امروز در مجمع مبلغان تخصصی و دومین مراسم اعطای اعتبارنامه مهارت های تبلیغ، با بیان این که برای اولین بار در سطح کشور، با توجه به نیازمندی های جدید، شیونامه رتبه بندی مبلغان در شورای تبلیغ استان تصویب و به اجرا رسیده، اظهار داشت: این مصوبه شامل"رتبه بندی مبلغان"، "رتبه بندی مکان های تبلیغ" و"ارتباط بین مبلغان و مکان های تبلیغ" می شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان ادامه داد: با همفکری و هم اندیشی در شورای تبلیغ استان اصفهان، مبلغان عمومی دارای 4 رتبه بندی و مبلغان تخصصی دارای 2 رتبه بندی می باشند. همچنین رتبه بندی دیگر شامل "مبلغان نخبه"، "مبلغان پیشکسوت" و "چهره های ماندگار عرصه تبلیغ" می شود

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته از سه پیشکسوت عرصه تبلیغ و 2  چهره ماندگار تبلیغ، در استان، تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام ارزانی تصریح کرد: مجمع مبلغان به صورت دوسالانه برگزار می‌گردد و امسال، 24 نفر از مبلغین تخصصی اعتبار نامه خود را در عرصه های تبلیغ مکتوب، رمان نویسی، خانواده، تبلیغ شفاهی، مربیگری کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به پرسش های دینی دریافت می کنند.

*اعطای اعتبار نامه به 24 مبلغ

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم، با حضور آیت الله طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان استانی، اعتبار اعتبارنامه ۲۴ نفر از مبلغين به آنان شد.

انتهای خبر

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha