جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی: اگرتروریست ها بر بقاع مسلط شوند، تمام کلیساها و مساجد را با خاک یکسان خواهند کرد همان طور که در موصل و حسکه و رقّه شاهد این جنایت ها بوده ایم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف النابلسی در خطبه نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها در صیدا گفت: پس از افزایش نگرانی ها از حمله قریب الوقوع تروریست های تکفیری به منطقه بقاع، بار دیگر پرونده عرسال باز شده و اطلاعات رسیده از مقامات امنیتی حاکی از آمادگی تروریست ها برای حمله است و شمار آنها رو به ازدیاد است و از نظر امنیتی نیز کاملا با اسراییل هماهنگ هستند و از این رو باید ارتش لبنان به فکر اقدامات پیشگیرانه و ضربات پیشگیرانه به ترویست ها باشد تا از خطر بزرگ تری جلوگیری شود.

وی افزود:در اینجا بار دیگر تاکید می کنیم که تمام مردم لبنان در دفاع از کشور خود و حمایت از ارتش مسؤول هستند؛ چرا که سیطره تروریست ها بر منطقه بقاع به یک فاجعه منجر خواهد شد چون این جنایتکارات تا کنون از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مسیحیان و مسلمانان ابا نکرده اند و اگر بر بقاع مسلط شوند تمام کلیساها و مساجد را با خاک یکسان خواهند کرد همان طور که در موصل و حسکه و رقّه شاهد این جنایت ها بوده ایم و حتی آثار تاریخی نیز از دست آنها در امان نماند و تمام آثار گرانبهای تاریخی را ویران و نابود کردند.

آیت الله نابلسی خاطر نشان کرد که تروریستها چیزی از دین نمی فهمند و احساسات انسانی ندارند و از فرهنگ و خرد بی بهره اند و از این رو دست به این اقدامات می زنند که ما را به یاد لشکریان مغول می اندازد. اکنون نیز اگر مسؤولان کشور از مسؤولیت خود در دفاع از کشور شانه خالی کنند ما خود باید با چنگ و دندان از میهن و مقدسات خود دفاع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha