شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسن عالمی - جهاد کشاورزی

حوزه / نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، گفت: خاستگاه امروز قدرت جمهوری اسلامی وجود ولی امر مسلمین است که محور وحدت امت اسلامی و ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، آیت الله حسن عالمی در چهارمین یادواره شهدای «سنگرسازان بی‌سنگر» که در سالن اجلاس پیام نور این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ایثارگران و خانواده های شهدا دلدادگان این انقلاب و نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، با اشاره به روایتی از امیر المومنین(ع) گفت: این امام همام وعده داده، روزی خواهد آمد مسلمانان عزیز باشند و عزت آنها در گرو جمعیت آنها است و بر اساس اعتقاد باورهای دینی جمع شده و عزت آنها توسط گردهم آمدن و در معیت یکدیگر بودن می‌‌ماند.

آیت الله عالمی افزود: در زمان امیر المومنین علی(ع) محور اجتماع  شخص این امام همام بوده است، ولی ولی فقیه این جایگاه را دارد.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از قدرتی برخوردار است که پنج قدرت دنیا در مقابل این نظام به مذاکره می‌نشینند و دشمنان توان زورگویی به جمهوری اسلامی ندارند و نظام اسلامی می‌گوید این مردم و کشور باید به حق خود برسند.

نماینده مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: خاستگاه این قدرت برای جمهوری اسلامی وجود ولی امر مسلمین است که محور وحدت امت اسلامی و ملت ایران است.

وی افزود: اقتدار امروز به سبب آرمانی است که ما از سخن پیامبر(ص) به مقداد و رهنمودهای حضرت علی(ع) گرفته ایم.

عضو خبرگان رهبری در خصوص کراماتی که خدا به شهیدان عنایت کرده اظهار کرد: وقتی انسان در راه خدا شهید می‌شود، خداوند به او حق شفاعت می‌دهد، تا جایی که او می‌تواند از اعضای خانواده‌  تا 70 نفر را شفاعت کند.

وی با بیان اینکه شما باید ادامه دهنده راه شهدا باشید تصریح کرد: شهدا به وظایف خود عمل کرده و امروز  چشم امید به ما دارند که گام های بلندی توسط همرزمانشان برداشته و کشور به استقلال برسد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha