جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ ما به صراحت اعلام کره ایم که در جبهه مقاومت هستیم که ایران و ولی فقیه از آن حمایت می کند و از اعتراف به این واقعیت ابایی نداریم، زیرا این جبهه، جبهه استقلال و کرامت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم جانشین دبیر کل حزب الله لبنان گفت: امروز در جهان دو جبهه وجود دارد، جبهه مقاومت و جبهه اسراییل و آمریکا؛ جبهه مقاومت همان جبهه التزام و پایبندی به آزادی و استقلال و کرامت و انسانیت است، اما جبهه اسراییل و آمریکا جبهه اشغالگری و آشوب طلبی و استفاده از تکفیری ها و تلاش برای تجزیه جوامع در جهت منافع آمریکا و اسراییل می باشد.

شیخ نعیم قاسم گفت: درگیری میان این دو جبهه برقرار است و ما به صراحت اعلام کره ایم، در جبهه مقاومت هستیم که ایران و ولی فقیه از آن حمایت می کند و از اعتراف به این واقعیت ابایی نداریم، زیرا این جبهه، جبهه استقلال و کرامت است.

جانشین دبیر کل حزب الله لبنان گفت: کسانی که به موفقیت آمریکا در سیطره خود بر جهان دل بسته اند، سخت در اشتباه‌اند چون اکنون نتایج در منطقه در حال روشن شدن است و نشانه های شکست آمریکا به وضوح مشاهده می شود چه در رسیدن به هدف و چه در استفاده از تکفیری ها.

وی افزود کسانی که می خواهند عزت و کرامت منطقه به آن بازگردد، می توانند به جبهه مقاومت بپیوندند زیرا این جبهه توانست سرزمین خود را آزاد کند و خطر تکفیری ها را تا حدود زیادی برطرف سازد و معادله را به سود ما تغییر دهد.

شیخ قاسم تاکید کرد اطمینان داریم نتایج این درگیری به سود ما خواهد بود و آماده ایم در این راه صبر و استقامت کنیم و هر کس گمان می کند تکفیری ها می توانند معادله را به سود خود تغییر دهند دچار توهم شده زیرا تکفیری ها مشتی اوباش و  جنایتکار هستند و برنامه ای برای خود ندارند و به خواست خدا به زودی شکست خواهند خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha