شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران بر ضرورت ارتباط با کشورهای دیگر تاکید کرد و گفت: با حضور در این کشورها، عطش دین قابل مشاهده است و ما در این زمینه وظیفه سنگینی به عهده داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی امروز در دیدار معاونان و کارکنان اداره کل منابع طبیعی با تاکید بر لزوم اهتمام به مسئله مدیریت اظهار داشت: همواره بر تخصص و تعهد در جامعه تاکید شده اما از مسئله جامع و مهم مدیریت غفلت می شود.

وی همچنین بر لزوم توجه به استعداد ایرانی تاکید کرد و گفت: استعداد ایرانی ها کمتر از غربی ها نیست؛ ما نباید تحت تاثیر القاهای «شما نمی توانید» قرار بگیریم.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ادامه به نبوغ و استعداد ایرانی در زمینه های مختلف نظیر سینما اشاره کرد و ابراز داشت: در کشور فیلمسازان بسیار خوبی نظیر مجید مجیدی داریم که اخیرا فیلم «محمدرسول الله» را تولید کرده که این فیلم معلوم است چقدر موفق بوده که از پیش از اکران به این فیلم حمله کردند و الازهر رسما اطلاعیه داد گفت این فیلم را مشاهده نکنید.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی همچنین به انتقاد از عدم روحیه انتقادپذیری در کشور پرداخت و گفت: از انتقاد سازنده باید استقبال کرد البته تخریب در انتقاد مطرود است اما باید از نقد استقبال کرد.  

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران بر لزوم تقویت ذهنیت «ما می توانیم» در کشور تاکید کرد و ابراز داشت: با وجود تلاش های صورت گرفته، هنوز موفقیت ها به سطح قابل قبولی نرسیده است.  

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی بر ضرورت ارتباط با کشورهای دیگر تاکید کرد و به حضور خود در برخی کشورهای آفریقایی اشاره نمود و ابراز داشت: نسبت به ارتباط با کشورهای مختلف اهتمام داشته باشیم؛ با حضور در این کشورها، عطش دین قابل مشاهده است و ما در این زمینه وظیفه داریم.

وی همچنین با بیان اینکه توجه به اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار داشت: هرقدر اقدامات ما خلوص بیشتری داشته باشد، موفق تر خواهد بود.

نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در پایان، از مجموع اقدامات اداره کل منابع طبیعی قم تقدیر کرد.

علی نظری معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی قم نیز در ابتدای این دیدار در سخنانی با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن 15 اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی هستیم، اظهار داشت: افتخار ما این است که همواره در خدمت روحانیت و مرجعیت به انجام وظیفه اهتمام داریم و هرساله پیش از آغاز هفته منابع طبیعی، محضر مراجع تقلید می رسیم.  

انتهای پیام/313 /33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha