پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 345682
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
1

حوزه/ دبیر همایش "خادم شریعت" از تغییر زمان برگزاری این همایش به دلیل همزمانی با اجلاس خبرگان رهبری و تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش خبر داد.

حجت الاسلام اکبر ملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: همایش «خادم شریعت» با هدف تجلیل از شخصیت "آیت الله سید حسین خادمی اصفهانی" که پیش از این قرار بود 20 اسفند ماه سال جاری برگزار شود، به دلیل همزمانی با برگزاری اجلاس خبرگان رهبری، به سوم اردیبهشت ماه سال 94 موکول شد.

دبیر همایش "خادم شریعت" با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، خاطرنشان کرد: "تبیین شخصیت علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آیت الله خادمی"، "بررسی نقش آیت الله خادمی و تحصن مردم در بیت ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی"، "معرفی اساتید و شاگردان برجسته ایشان" و "الگو سازی شخصیت ایشان برای نسل جوان" از اهداف کلی این همایش می باشد.

وی با اشاره به برنامه های این همایش، ادامه داد: آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزهای علمیه کشور و آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در این همایش به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ملایی اضافه کرد: قرار است در این همایش از کتاب «نسخ خطی آیت الله خادمی» و «رهبر سعادت» در دو جلد که نوشته خود آیت الله خادمی و با ویراستاری و ماخذیابی مجدد دوباره تجدید چاپ شده است، رونمایی انجام پذیرد.

وی همچنین  از تمدید مهلت ارسال آثار به همایش "خادم شریعت" خبر داد و افزود: مهلت ارسال و فراخوان مقاله، فیلم، عکس و خاطره پیرامون شخصیت آیت الله سید حسن خادمی اصفهانی، تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شد.

دبیر همایش "خادم شریعت"  در پایان یادآور شد: از آثار برتر در همایش خادم شریعت، که در تاریخ سوم اردیبهشت ماه94، در مدرسه علمیه صدر بازار برگزار می گردد، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha