شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ابراهیم زاک زاکی

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی خطاب به رهبر شیعیان نیجریه گفت: شهادت فرزندان شما، آغاز دوباره ای برای نشر تشیع در تمام آفریقاست و به لطف خدا گسترش تشیع در آفریقا بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ ابراهیم زاکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه با حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به شهادت فرزندان شیخ زاکزاکی در روز قدس امسال گفت: این حادثه از سوی دستهای خارجی پشت پرده و به واسطه وهابیت انجام گرفت و ما به شما به خاطر صبر و مقاومت تان تبریک می گوییم.

وی افزود: شهادت فرزندان شما، آغاز دوباره ای برای نشر تشیع در تمام آفریقاست و به لطف خدا گسترش تشیع در آفریقا بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

با اشاره به اهمیت تبلیغ اسلام و معارف اهل بیت علیهم السلام و کارهای تبلیغی انجام گرفته در نیجریه گفت: طبق روایات اگر یک نفر به واسطه ما هدایت شود از آنچه خورشید بر آن می تابد بهتر است و امیدواریم این روند مبارک در نیجریه ادامه یابد.

رئیس موسسه جهانی آل البیت به سفر 4 سال قبل خود به قاره آفریقا اشاره کرد و یادآور شد: در آن سفر به کشورهای مختلف همچون غنا، ساحل عاج، سیرالئون و سنگال رفتیم ولی به دلیل اوضاع داخلی، شرایط برای سفر به نیجریه مساعد نبود.

وی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha