پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی کرمانشاه

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: جان بر کفان شجاع ، دلاور و بصیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عزت و اقتدار اسلام و نظام اسلامی را در این برهه از زمان به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به رزمایش عظیم محمد رسول الله (ص) که نشان از توانمندی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی داشت عنوان کرد : نیروهای جان بر کف و شجاع و بصیر نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا سبز پوشان سپاه پاسداران عزت و اقتدار اسلامی در هر لحظه مانند این برهه از زمان ، به جهانیان نشان دادند که هر لحظه نیاز باشد گوش به فرمان رهبری آماده جانفشانی هستند.

وی گفت : اهمیت این رزمایش همانند 22 بهمن تجلی اقتدار نظام اسلامی بود که سبب دلگرمی تمامی مردم آزادی خواه دنیا و دوستداران نظام اسلامی ایران شده و باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام و فتنه گران جهانی مانند داعش و دیگر گروههای تروریستی و دشمنان اسلام  گردید.

وی ادامه داد : زمانی که نهاد مقدس سپاه پاسداران در سال 1357 تشکیل شد، شاهد عقب ماندگی و مشکلات عدیده ای در سطح کشور بودیم که در اثر حکومت شاهنشاهی بوجود آمده بود اما این نهاد مقدس با پشتکار و تلاش مستمر با دست خالی از جمهوری اسلامی دفاع نمود و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تکیه بر اعتقاد و اخلاص مقابل تانک و توپ مجهز دشمن به پیروزی رسیدند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود : حتی در دوران جنگ زمانی که کشورهای خارجی از ارسال سیم خاردار به کشورمان ممانعت می کردند و حاضر به فروش آن نبودند، تلاشگران داخلی با همت والا و عزمی راسخ تا حد امکان کلیه نیازهای مورد نیاز داخلی و اداوات جنگی را با محدودیت زمانی تولید نمودند.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان سازندگی بعد از دوران جنگ تحمیلی نیز تلاشهای وسیع و مستمری در عمران و آبادانی کشور داشت و پروژه های عظیمی را تاکنون به بهره برداری رسانده است که در بعد نظامی تمامی امکانات مورد نیاز که توان برابری با نمونه های خارجی را دارد به تولید انبوه رسانده و امروزه در اوج اقتدار آماده دفاع از کیان اسلامی در برابر تجاوزهای احتمالی دشمنان اسلام است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha