جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 345723
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کلاس بانوان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، از تمدید مهلت ثبت نام این حوزه تا 20 اسفندماه جاری خبر داد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران قزوین، برای سال تحصیلی 95-94 که از 25 بهمن ماه آغاز شده بود تا 20 اسفندماه سال جاری تمدید شد.

 وی افزود: بانوان علاقه‌مند به فراگیری علوم دینی و تحصیل در حوزه می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام به مدارس علمیه خواهران محل سکونت خود در شهرهای قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و آبیک و یا به پایگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور به نشانی www.whc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

این مسئول گفت: حوزه علمیه خواهران قزوین در دو مقطع سطح  2(کارشناسی) و سطح 3(کارشناسی ارشد)، برای سال تحصیلی 95-94 ثبت نام به عمل می آورد داوطلبان می توانند به یکی از شیوه های حضوری ، نیمه حضوری و غیرحضوری به تحصیل علوم دینی بپردازند.

حجت الاسلام کاظم لو ادامه داد: پذیرش دوره عمومی و سطح 2، نیازی به برگزاری آزمون نداشته و فقط از طریق مصاحبه شفاهی انجام خواهد گرفت و آزمون ورودی سطح سه کارشناسی ارشد هم، ساعت 10 صبح روز جمعه یکم خردادماه 1394 برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند هنگام ثبت نام، مرکز آزمون خود را نیز تعیین کنند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha