جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ در روزگار ما ایمان یک مسلمان کامل نمی شود، مگر اینکه در قلب خود به محور مقاومت احترام بگذارد یا در عمل به آن بپیوندد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود، دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت در نشست سیاسی حزب الله لبنان در سالن شهرداری الطیبه و در حضور شمار زیادی از علما، شخصیت ها و فعالان و اهالی منطقه گفت: حمایت ما از حزب الله، جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت یک اقدام مذهبی نیست؛ چرا که ما در مسایل فقهی اختلافاتی با هم داریم، اما واقعیت این است که اسلام، دین سیاست، جهاد و اندیشه است و فقط دین فقه و نماز نیست.

وی گفت: حتی اگر شیعیان در فقه با ما اختلاف نظر دارند، اما می بینیم که آنها در زمینه سیاست و جهاد صاحب نظر و برنامه ریز هستند و اولویت های خود را تعریف کرده اند و اینها اموری است که از یک مذهب تا مذهب  دیگر تفاوتی ندارد.

شیخ ماهر حمود افزود: در روزگار ما ایمان یک مسلمان کامل نمی شود، مگر اینکه در قلب خود به محور مقاومت احترام بگذارد یا در عمل به آن بپیوندد؛ چرا که ما در سیاست حد وسط نداریم و اگر کسی با محور مقاومت نباشد حتما با اسراییل است و هر سخنی غیر از این دروغی بیش نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha