پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اختلاس و دست درازی به اموال بیت المال کار بسیار ناپسند و مردود است و موجب دلسردی مردم خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار با مسؤلین کمیته امداد امام خمینی(ره) قم: گفتند تشکیل کمیته امداد به  فرمان امام خمنیی(ره) یکی از اتفاقات مهم بعد از پیروزی  انقلاب در ایران بود که با هدف حمایت معنوی و مالی از مستضعفین و کمک به فقرا به وجود آمد.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: تشکیل کمیته امداد بزرگترین خدمت به مستضعفین بوده و در این مدت خدمات بسیار خوبی انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 معظم له اظهار داشتند: اختلاس و دست درازی به اموال بیت المال کار بسیار ناپسند و مردود است، موجب دلسردی مردم خواهد شد.

 ایشان گفتند: اگر انسان بر اساس مبانی معرفتی و دینی و در دایرۀ قوانین الهی گام بردارد و برای رضای خدا و به نیت رسیدن به قرب الهی به مردم احسان و خدمت کند، قطعا به سعادت خواهد رسید.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان ساختند: همیشه نبایدکارهای این کمیته روی شانه های مردم باشد؛ بلکه کمیته امداد با برنامه ریزی دقیق و با همکاری سایر ادارات و مراکز فرهنگی مشکلات اقتصادی و اجتماعی و معیشتی مستضعفین را برطرف کند.

 معظم له گفتند: انسانها همیشه در معرض امتحان و آزمایش قرار دارند وکمک و احسان به دیگران هم یک نوع آزمایش است و تنها بعضی ها موفق و سربلند بیرون می آیند.

 انتهای پیام: 40/313 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha