جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی گفت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی بودند که برای دفاع از امام زمان خود، به هیچ عنوان کوتاهی نکردند چرا که به خوبی می دانستند اطاعت از ولی، اطاعت از خدا است و اجازه ندادند کسی به ولایت تعدی کند، لازم است همه ما دفاع از ولایت را از آن حضرت بیاموزیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسینی خراسانی، شب گذشته در مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) که با حضور علما، اساتید و عموم شیفتگان آن حضرت در مؤسسه دارالثقلین قم برگزارشد، گفت: امروز فاطمه شناسی و سبک زندگی این بانوی گرامی یکی از موضوعات مهم و ضروری در ابعاد اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و فرهنگی  برای جامعه اسلامی و به خصوص خانواده هاست.

وی افزود: حضرت زهرا(س) شخصیتی وفادار به خانواده، همسر و فرزندان گرامی اش بودند و طوری زندگی­کردند که  خدای متعال از ایشان خواسته بود، رفتار، کردار و برخورد او در زندگی از عالی ترین برخوردها و رفتار­ها بود.    

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی بود که برای دفاع از امام زمان خود، به هیچ عنوان کوتاهی نکردند چرا که به خوبی می دانستند  اطاعت از ولی، اطاعت از خدا است و برای همین امر تمام سعی خود را انجام دادند تا اجازه ندهند کسی به ولایت تعدی کندکه لازم است همه ما دفاع از ولایت را از آن حضرت بیاموزیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آن بانوی با عظمت با کسانی که بر طبل مخالفت با ولایت کوبیدند و بافرمان پیامبر(ص) به مخالفت برخاستند به شدت برخورد کردند و این گروه ها حتی بعداز بیماری حضرت بارها خواسته بودند به عیادت ایشان بروند ولی حضرت نپذیرفتند و آنها را افرادی پیمان شکن معرفی ­کردند چرا که انگیزه این عیادت ها بیشتر سیاسی بود.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهارداشت: حضرت زهرا(س) بارها­ نارحتی خود را ­از پیمان شکنی مردم ­به شدت اعلام کردند و فرمودند چرا در­دنیایی که همه حق و حقیقت را به وضوح می شناسند حاضر نیستند به حقانیت ولایت اقرار کنند و به دستور الهی مبنی بر جانشینی پیامبر(ص) گردن نهند.

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضرت بارها اعلام کردند که در جامعه اسلامی مردم  به جای اینکه پشت ولایت بایستند و از آن دفاع کنند در خفاء علیه مبانی و ارکان دین نقشه می کشند و در صدد توطئه و به راه انداختن گفتمان دروغ هستند، چنین جامعه ای  نزد من مطرود است و از آن بیزارم.

وی افزود: در این دنیا بعضی افراد برای رسیدن به قدرت و حکومت از ضروریات دین اسلام سرپیچی می کنند و  آشکارا  گفتمان تهمت، ناسزا و دروغ به نبی خدا(ص) و ولایت به راه می اندازند.

انتهای پیام: 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha