پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
19

حوزه/ مفتی لبنان گفت اسلام دین رحمت و مهربانی و عدالت و انصاف است و از تخریب و ویرانی و فساد و ظلم بیزار است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبداللطیف دریان مفتی لبنان در دارالافتای لبنان با جمعی از مرکز فرهنگی اسلامی به ریاست دکتر عمر مسیکه دیدار کرد. در این دیدار همچنین وجیه فانوس نایب رییس این مرکز و برخی اعضای آن حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این دیدار درباره اوضاع لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند. شیخ دریان تاکید کرد که اتفاقات امروز منطقه عربی و خشونت های موجود تروریسم است و هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، زیرا اسلام دین رحمت، مهربانی، عدالت و انصاف است و از تخریب، ویرانی، فساد و ظلم بیزار است.

شیخ دریان گفت: رهبران امت از خطر ترویست ها آگاهند و به اذن خداوند می توانند جلوی توطئه علیه منطقه را با وحدت همبستگی بگیرند و فتنه های طایفی و مذهبی را کنار بزنند تا از ین طریق چهره اسلام را نزد غرب و مردم آن اصلاح کرده و فرهنگ اسلام را ترویج کنند.

مفتی لبنان تاکید کرد لبنان شایسته همدلی، همکاری و همبستگی بیش از این است تا همه بتوانیم جلوی اختلافات را گرفته و همزیستی میان خود را تقویت کنیم و هرچه زودتر برای انتخاب رییس جمهور به تفاهم برسیم، زیرا هرگونه تاخیر در انتخاب رییس جمهور برای تمام مردم و نهادهای دولتی زیانبار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha