سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
12

حوزه/ موسوعه شهید ثانی با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم رونمایی از موسوعه شهید ثانی با حضور و سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، آیت الله استادی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی امروز پنج شنبه  در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین لک زایی رئیس پژوهشگاه  علوم و فرهنگ اسلامی به ذکر مباحث پیرامون چگونگی گردآوری موسوعه پرداخت و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین واعظی  نیز در سخنانی به ذکر جایگاه دفتر تبلیغات در احیای آثار فاخر اسلامی و شیعی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش:آیت الله استادی نیز با اشاره به ضرورت احیای آثار بزرگان در حوزه نشر معارف دینی بر لزوم توسعه پژوهش های کاربردی در حوزه علوم اهل بیت(ع) تاکید کرد و در پایان آیت الله آملی لاریجاین به ذکر بایسته هایی در عرصه موسوعه نگاری در حوزه و همچنین جایگاه علمی کشور و ضرورت پاسخ به شبهات جدید پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha