سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام احمد واعظی

حوزه/ حجت‎الاسلام والمسلمین واعظی گفت:انجام یک فعالیت و طرح ده ساله در زمینه احیای آثار بزرگان در دفتر تبلیغات ضروری است، زیرا باید در این زمینه با زمانبندی دقیق حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین واعظی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از موسوعه شهید ثانی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: موسوعه نگاری در حوزه از 15سال پیش در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده ولی باید گفت که در این پانزده سال، همه کارها به این موسوعه ختم نمیشود.

وی افزود: در این مدت، 156 جلد کتاب در 51 عنوان چاپ و یا آماده چاپ می‌باشد که در این راستا فعالیتهای انتشاراتی در حوزه موضوعی نیز آغاز شده، از آن جمله میتوان به انتشار کتاب رویت هلال اشاره کرد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اظهارکرد: انتشار موسوعه تخصصی شیخ محمد حسین کاشف الغطا از پروژههای آتی این مرکز است که در این حوزه منتشر خواهد شد.

حجتالاسلام والمسلمین واعظی گفت: هم اکنون دو فعالیت در این دفتر کلید خورده که از مهمترین فعالیتهای این مرکز در آینده خواهد بود و اولین آن شامل انتشار دانشنامه اهل بیت(ع) است و قرار است سالی 4هزار صفحه در این زمینه به رشته تحریر درآید.

*انتشار دائره المعارف قرآن کریم در آینده

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: پروژه دیگری که در این زمینه منتشر خواهد شد، انتشار دایره المعارف قرآن کریم است که در این زمینه نیز هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت و امیدواریم هرچه زودتر شاهد رونمایی از این آثار فاخر باشیم.

وی گفت: انجام یک فعالیت و طرح ده ساله در زمینه احیای آثار بزرگان در دفتر تبلیغات ضروری است، زیرا باید در این زمینه با زمانبندی دقیق حرکت کرده و تحقیق و پژوهش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha