سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 345943
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
آزمون کارکنان حوزه

حوزه/ چهارمین دوره مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، به همت معاونت اداری و مالی حوزه، در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه»، معاون اداری و مالی حوزه های علمیه در جمع کارکنان شرکت کننده درآزمون اظهارداشت: این مسابقات با هدف ضرورت دانش افزایی و ارتقای سطح آگاهی‌های کارکنان حوزه هر ساله برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین آبادی پیشه اظهارداشت: یکی از واحدهای زیر مجموعه معاونت اداری و مالی حوزه های علمیه، واحد آموزش و ارزیابی نیروی انسانی است که طی سال های اخیر اقدامات ارزشمندی را در راستای ارتقای سطح علمی و کیفی کارکنان مرکز و نهادهای وابسته، به اجرا گذاشته است.

وی با بیان این که برگزاری دوره های آموزش عمومی و تخصصی یکی از امور محوله به اداره آموزش و ارزیابی نیروی انسانی معاونت اداری و مالی حوزه است، خاطرنشان کرد: این بخش به منظور پویایی و بروزخلاقیت های موجود بین کارکنان تاکنون در موضوعات، مختلف دوره های متعددی را به صورت عمومی و تخصصی برگزار کرده است.حجت الاسلام آبادی پیشه معاون اداری مالی حوزه

وی افزود: مسابقات و آزمون های دانش افزایی با هدف بالابردن سطح آگاهی و دانش کارمندان در رابطه با امور محوله، مهارت ورزی، ایجاد رفتار مطلوب در بین کارکنان، جلوگیری از هدر رفت زمان مدیران و ... برگزار می شود.

معاون اداری و مالی حوزه های علمیه با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده، بیان داشت: برگزاری دوره های مدیریت، آیین نگارش و مکاتبات، حسابداری، کامپیوتر و ... را می توان از جمله این دوره ها ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه با اشاره به چهارمین آزمون مهارت سنجی کارکنان یادآور شد: در این دوره بیش از 500 نفر از کارکنان مراکز حوزه علمیه قم و استان های مختلف حضور دارند.

وی با بیان این که در دوره قبل مسابقه کتابخوانی،کتاب  "جاذبه و دافعه شهید مطهری" را به عنوان منبع آزمون قرار دادیم، افزود: در سومین دوره مسابقه، هم شخصیت امام علی(ع) را به عنوان محور، معیار و میزان قرار داده ایم و هم این که جاذبه و دافعه حضرت را به نوعی یادآوری نموده ایم تا در زندگی فردی و اجتماعی خویش بیش از گذشته به کار ببندیم.

وی از کتاب «هر روز با قرآن و عترت » به عنوان چهارمین منبع آزمونی کارکنان یاد کرد و افزود: در این دوره با همکاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه این کتاب خریداری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت تا با توجه به میزان مطالعه و درک مفاهیم پاسخگوی سوالات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آبادی پیشه تصریح کرد: کتاب «هر روز با قرآن و عترت» با مطالب ارزشمند و گرانسنگی با موضوع خداشناسی آغاز و با خودشناسی به پایان می‌رسد و در سیر فصل‌های این کتاب نورانی که برگرفته از آیات و روایات می‌باشد، انسان با حقایق مهمی برای بهره بیشتر از دوران بندگی و خدمت به خلق آشنا می شود.

وی در پایان افزود: نتایج و ارزیابی این آزمون توسط معاونت انجام و به طور مستقیم در حقوق و دستمزد کارکنان موثر خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha