جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اعرافی رئیس المصطفی

حوزه/ رئیس جامعة المصطفی روند المصطفی را روبه جلو عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است این مرکز در آینده پیش رفت خواهد کرد؛ ولی این نکته را نیز نباید فراموش کرد که مشکلات پیچیده ای در مسیر آن قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی امروز در چهارمین نشست مدیران گروه های علمی تربیتی، با  تسلیت شهادت حضرت زهرا (ع)، ابراز داشت: بنابر برخی روایات، نور عبادت حضرت زهرا (س) آسمان فرشتگان و مجردات را روشن می کند همان طور که خورشید زمین را روشن می سازد.

امام جمعه قم حضرت زهرا (س) را شخصیتی ممتاز در عرصه اجتماعی دانست و اظهار داشت: نقش ایشان در عرصه اجتماع نقش گذرا و کوتاه مدت نبود و تبلور آن در خطبه فدکیه به روشنی به چشم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین  اعرافی روند جامعة المصطفی را روبه جلو عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که جامعه المصطفی در آینده پیش رفت خواهد کرد؛ ولی این نکته را نیز نباید فراموش کرد که مشکلات پیچیده ای در مسیر آن قرار خواهد گرفت.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه روند کارگروه ها را مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت:  از مسئولان و مدیران انتظار می رود که به بخش اخلاق، تربیت و همچنین بخش تحقیق و پژوهش، توجه بیشتری داشته باشند.

وی تقویت هویت، سنت ها و نمادهای اصیل حوزه و روحانیت، ارتباط و گردش اطلاعات میان گروه ها به ویژه گروه های هم وظیفه ، ارتباط بیشتر گروه ها با دانشگاه مجازی، رصد و معالجه رگه های انحرافی و توجه ویژه به نخبگان که می توانند در مناطق خود تاثیر گذار باشند را از وظایف مسئولان المصطفی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha