شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 345966
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
صالحی منش

حوزه/ استاندارقم با اشاره به اینکه امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد، جوانان را از خطرات بیمه می کند، ابراز امیدواری کرد: این تلاش ها سبب شکوه و عزت فرهنگی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش  پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و دومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به توجه پیامبراکرم(ص) به نقش مساجد، اظهار داشت: ایشان بعد از هجرت مقدس اولین مسجد را در منطقه قبا احداث و بعد از ورود به مدینه نیز مسجدالنبی را تاسیس کردند که این مسئله نشان دهنده اهتمام ایشان به نقش مساجد در اسلام است.

وی با اشاره به سخن امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید»، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز نسبت به مساجد و حمایت از کانون های فرهنگی هنری سفارشات لازم را تبیین کرده اند. 

استاندارقم با اشاره به اینکه امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد، جوانان را از خطرات بیمه می کند، ابراز داشت: امیدواریم این تلاش ها سبب شکوه و عزت فرهنگی کشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در پایان از زحمات مسئولان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha