شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبدالکریم عابدینی قزوین

حوزه/ با ابلاغ حکم مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید قزوین معرفی و از خدمات و تلاش های آیت الله هادی باریک بین تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، ظهر امروز با حضور حجج الاسلام والمسلمین مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌‌ جمعه کشور، نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مرتضی روزبه، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مردم ولایتمدار و انقلابی قزوین، در مسجد النبی (ص) محل برگزاری نماز جمعه این شهر برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به خدمات آیت الله باریک بین در طول خدمت درسنگر امامت جمعه، گفت: شرکت پر شور مردم در مراسم استقبال از امام جمعه جدید قزوین نشان دهنده علاقه آنان به ایشان و پیروی از فرمایشات رهبری است و حکم مقام معظم رهبری برای انتخاب امام جمعه جدید و توجه و عنایت معظم له به مردم ولایت مدار و شهید پرور استان قزوین هم بر این نشاط افزوده است.

وی افزود: آیت الله باریک بین در طول بیش از نیم قرن خدمت در قزوین، اثرات فکری، هدایتی، تربیتی و فرهنگی فراوانی در منطقه داشته اند که امیدواریم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید قزوین تکمیل کننده کار ایشان باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌‌ جمعه کشور بیان کرد:آیت الله باریک بین انسان والا و بزرگی است که در زمان حیات امام خمینی(ره) مورد عنایت ایشان و در حال حاضر هم مورد توجه مقام معظم رهبری هستند و تریبون نماز جمعه و مردم قزوین سالیان طولانی از مواعظ و توصیه های ایشان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به شخصیت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عنوان کرد: امام جمعه جدید قزوین، شخصیتی انقلابی، با تقوا، حوزوی و دانشگاهی و از شاگردان خاص آیت الله جوادی آملی هستند که مرقومه ایشان در مورد حجت الاسلام عابدینی سندی بر جایگاه علمی و شخصیتی ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اضافه کرد: از تمام مدیران اجرایی استان قزوین انتظار می رود که یار و کمک کار نماینده جدید ولی فقیه در استان باشند و ایشان را در انجام وظایف خویش کمک کنند.

برپایه این گزارش، قرائت و ابلاغ حکم مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام والمسلمین تقوی و قرائت نامه تشکر آیت الله باریک بین از مقام معظم رهبری و تبریک به امام جمعه جدید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha